بچه گانه ترین فستیوال های دنیا +عکس
 
پری دریایی
You Are Always In My Heart
 
 
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : پری

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از سوژه های جشنواره های دنیا بچه های کوچک و به عبارتی نوزادان هستند. بچه ها در نقاط مختلفی از دنیا به عنوان یکی از نمادهای جشن ها حساب می شوند. در ادامه با این جشن های بچه گانه دنیا اشنا می شویم.

پرش از روی نوزادان – اسپانیا

 


 


این جشنواره یکی از قدیمی ترین سنت های مردم روستای "کاستریلو دی مورچیا" است و هر ساله آن را اجرا می کنند. این فستیوال برای جلوگیری از بیماری ها و سلامت کامل کودکان انجام می شود و همچنین مردم این روستا باور دارند گناهان بچه ها بخشیده می شود. البته به تازگی سازمان های جهانی درصدد بستن این جشنواره بوده اند. این جشنواره از سال 1620 هر ساله برگزار شده است.

به گریه انداختن کودکان – ژاپن

 


 


یکی دیگر از فستیوال های عجیب دنیا که نوزادان مبنای اصلی آن هستند در ژاپن برگزار می شود. در این جشنواره دو نفر از کشتی گیران سومو که بدن های بسیار بزرگی دارند بچه ها را در دست میگیرند و اولین بچه ای که گریه کند برنده این مسابقه می شود. البته به گفته مسئولان این مسابقه برای سلامتی کودکان برگزار می شود.

پرتاب بچه – هند

 


 


یکی از خطرناک ترین و همچنین عجیب ترین فستیوال هایی که برای کودکان برگزار می شود مراسم سنتی پرتاب بچه است. در این مراسم که یک آیین قدیمی هندی است بچه های تازه متولد شده از یک معبد به ارتفاع 9 متر به پایین پرتاب می شوند. این کار به گفته هندوها باعث طول عمر بچه می شود و خوشبختی را برای خانواده او به همراه دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پری دریایی و آدرس mermeid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 123606
تعداد مطالب : 359
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1